Duuuu, hör du du duuuuu

Om du tänker skriva efter en bok
i julklapp till någon, så är det väl
dags att göra det nu...
 
(och du....köp gärna böcker som har
skrivits av kristna författare)
 
Jag tyckte om att läsa " Ni ska vara heliga
för Jag är helig" av Linda Bergling.
 
och...
 
om du vill ha ett stort urval av böcker som
är skrivna av kristna, och kan tänka dig
att ge bort en bok på engelska... ?
Då tycker jag att du ska titta bland alla
böckerna som finns hos Prophecy Watchers.
De har verkligen ett stort urval och....
Jag skulle önska
att jag hade alla deras böcker
hemma i min egen bokhyllan... skrattar...
 
Du kan säkert hitta en godbit därborta ,
som inte finns här på hemmaplan...
( De kommer kanske inte att hinna fram
till ju förståsssss.... men... kanske)
( och frakten kan ju bli dyr?)
 
hm...
Jag skulle vilja ha pastor Billy Crones
7 dvd om Uppryckandet...